Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak dâhilin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı meşruhatını aşağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en emektar ve en sağlıklı bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlanaklar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri karşı selen dâhilerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek namına açılmasını ve okunmasını kurmak dâhilin boy bos yollamak kritik örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok ustalıke yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge düşünmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en ferlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Cümbüş ve araştırı dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, dâhilğinizi elan çokça insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, belirli bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Feysbuk hala dünyanın en kebir sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile ilgilantı düşünmek dâhilin harika bir arazi. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı dâhilerik türlerine sahip olsa da bütünü enikonu videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden nite neşretmek istediğinizi her devran oda önünde bulundurun ve buna bakarak kombinezon kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en sağlıklı şekilde faydalanmak dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan çokça etken kullanıcıevet sahip. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte endamsız düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat sosyal medyada başüstüneğu kadar mesajlar endamsız ve öz olursa koygun hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız dayanıklı dâhilermiş endamsız düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nazarıitibar çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, dâhilğiniz gaye kitlenizin lakinç ve nazarıitibar yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin boy bos sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kadar dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, taharri sonuçlarında elan şiddetli sıralarda ve elan pıtrak görülür, dâhilğinize yoğunluk peşışı sağlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna bağlıdır. Web dâhilğinizde sağlıklı çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan çokça sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu elan sağlıklı hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda elan şiddetli skorlar sağlar. Güçlü itibarlı üçüncü canip sayfalardan örgensel bağlanaklar yok etmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlanakya mevrut her tıklama dâhilin ödeme kuruluşlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik temizışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), kebir hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve ilgilantı göstermesi dâhilin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çkırmızıışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (elan çokça tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.